PRIBEH NEKONCI …PRIBEH POKRACUJE! …. Alessandro rozprava pokracovanie svojho zivotneho pribehu!

Mili priatelia a mili Fans!  

Mame tu dalsie pokracovanie krasneho a dojemneho pribehu nasho Alessandro! Bojovnost, vytrvalost a odvaha  su jeho vlastnosti, ktore mu okrem ineho pomohli pomaly ale s uspechom zistit kto vlastne je  a kde  su jeho korene.

Tak pocuvajte pokracovanie pribehu, nasho Alessandro. Pribeh, ktory nenecha ani jedno srdce bez dotyku!

Alessi London

Alessandro Cipriano

***
   Alessandro rozprava svoje dojemne zazitky!

    • Ako som našiel troch nevlastnych bratov,  dve nevlastné sestry a jedného biologického brata …

      Bolo to veľmi zvláštne rodinné stretnutie, ktore sa konalo v septembri tohto roku (2012). V jednu septembrovu nedelu, dna 16. septembra 2012  som sa stretol po prvy  krat  s mojou  nevlastnou sestrou  –  po 43 rokoch.   Nikdy  predtym sme sa nepoznali a nevedeli sme o sebe!

      alessi con hermanas

      Ariene (vlavo) a Beatrice (vpravo)

      Narodil som sa 21.apríla 1969, ako Alessandro Bonaiti-Bühler. Po niekoľkých rokoch  som zistil,  ze môj biologický otec pochadza z Vychodneho Pruska a je stále nažive.

      Naša biologická matka menom Maria Giulia Bonaiti ( bola talianskeho povodu) zomrela velmi mlada vo veku 47 rokov. Porodila sedem detí, ktore boli od roznych otcov!  Všetkych 7  bolo zaradenych  na adopciu  pred mnohými  rokmi,  vrátane mňa.

      alessi madre

      Alessandro so svojou biologickou matkou

      To znamená, že mám troch nevlastnych bratov. O jednom nevieme nic, s velkou pravdepodobnostou uz nezije!  Dalej  mam dve nevlastné sestry a jedneho biologickeho brata.
      Ja som bol adoptovany vo veku 2 mesiacov! Obe moje nevlastne  sestry  boli adoptovane jednou  rodinou a vyrastali  spolu!  Ja som bol najmladsi!

      Moji adoptívni rodičia mi dali druhe meno André. Celý príbeh bol na zaciatku velmi neuveriteľný .
      Vyrastal som ako jedináčik. Nikdy by som nečakal, alebo si nemyslel,  ze budem mat dalsich surodencov! Vsetko,  co som naozaj chcel,  bolo vedieť, kto sú moji biologickí rodičia a odkial pochadzaju!
      To zmenilo celý môj život a profesionálne poňatie. vsetko sa zmenilo v roku 2008.

      VisioneAlessandro Cipriano
      Moji nevlastny surodenci su  traja nevlastny bratia Robert, Rene, Rolf a dve nevlastne sestry Beatriz ( 1960 ) a Ariene ( 1963 ) a ja som bol  ak o posledny! Prvorodeny bol Robert a druha bola Beatriz ( 1960)

      Moj biologicky brat Bruno sa narodil v roku 1967 a ja ako posledny!
      Po prvy krat som sa stretol s mojim nevlastnym bratom Robertom v roku 2003 a po nom  neskor s mojim vlastnym bratom Brunom. Stále neviem, kde je môj druhý nevlastný brat René, ale plánujeme to zistit veľmi skoro.
      Teraz v septembri 2012 som sa stretol s Ariane! moja druhá nevlastna sestra Beatrice žije v Indii a ešte ju nepoznám.

      Alessi & Bruno

      Alessandro a jeho vlastny brat Bruno

      Bolo to krasne   a velmi emotivne stretnutie. Uzili sme si  nadherny den s mojou nevlastnou sestrou Arien a  mojim biologickym bratom Brunom.

      Alessi&BRUNO&ARIENEAlessandro, nevlastna sestra Arien a vlastny brat Bruno

      Rozprávali sme sa o našich životoch….a o vsetkom! …a tak ďalej a tak ďalej …,!!!
      Ani neviem kde začať.  Pri tomto  stretnuti  bola aj adoptivna matka mojej sestry, ktora ma teraz  90 rokov. Bolo to velmi uzasne a dojemne. Moja sestra má dcéru a zije priamo pri Bodamskom jazere so svojím partnerom, so svojimi dvomi detmi   a svojou mamou! Ma tiez  psa a mačku! … Naša rodina je stále väčšia a väčšia.

      big family of alessi

      Alessandrova nova rodina

      Mám veľa priateľov tu na FB , ktori zdieľali  tieto  nádherne chvíle so mnou v posledných niekoľkých týždňoch.

      Ja  chcem len povedat!…  Dakujem vám za všetky vaše láskavé správy a  komentáre, a dobré priania, to  mi veľa pomohlo.

      Vas Alessandro

      ***

             Specialne slova Alessandra svojim adoptivnym rodicom!

      Ale najväčšie poďakovanie patrí mojim adoptívnym rodičom..mojej mame a  mojmu otcovi. Dakujem im  za podporu a  za to, ze  ma všetky roky  v tomto úsilí  velmi podporovli.

      «Dakujem vám  Mama a Otec za vašu lásku, som tak hrdý na Vas!». S otvorenou náručou  ste  privitali mojich súrodencov! Je to krasne. Naša rodina je stále vacsia a vacsia.

      S prianím všetkého najlepšieho všetkým Vam, …Boh vám žehnaj!

      Vas Alessandro

      ***

      Mili priatelia a priaznivci fans!

      Dakujem Vam vsetkym za podporu  a dufam, ze budeme spolu aj nadalej podporovat nas zlaty hlas a cakat dalsie pokracovanie, pretoze PRIBEH NEKONCI….PRIBEH POKRACUJE! ..a dozviete sa vsetko co bude nasledovat!

      Do skoreho videnia!

Acerca de Anna Sadovsky

Hola a todos! Soy Ana, una eslovaca que vive en la increíble ciudad llamada Madrid. Entre mis intereses está la cultura, la música y el teatro. En cuanto a la música, me encanta el estilo clásico y son una de las grandes fans de Alessandro Cipriano. La historia de su vida, su valentía y perseverancia me han cautivado. Se ha ganado un sitio especial en mi corazón, porque a parte de ser un gran artista es una gran persona. Su estilo y las emociones con las que llena sus canciones hacen que uno disfrute con su maravillosa música. A través de este blog me gustaría invitar a los amantes de la música clásica a conocer la vida de Alessandro, su obra y compartir con todos vosotros sus últimas novedades.
Esta entrada fue publicada en Artista, Ópera, Bel Canto, Cantante, Cantante Lirico, Canto Lirico, Classical Crossover, Crossover Classics, Entertainment, Entretenimiento, Música Cinematográfica, Música Española, Músical, Movie, Music, Musica Classica, Musica Clásica, Musica clásica España, Pelicula, Pop Classics, Pop Klassik, Popera, Sountrack, Unterhaltung, Vocalista, Voz, World Music y etiquetada , . Guarda el enlace permanente.

Deja un comentario